.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري زن گیلانی كه لوازم منزل مي‌دزديد

شمال نیوز:  زني كه اقدام به سرقت لوازم منزل شهروندان تالشي كرده بود، دستگير شد.


به گزارش ايسنا، در پي اجراي گزارش مردمي مبني بر سرقت لوازم منزل برخي از شهروندان تالشي، بررسي موضوع در دستوركار كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان تالش قرار گرفت و آنان در بررسي‌هاي خود از وجود تعداد زيادي از اموال مسروقه در منزل زني با هويت معلوم مطلع شدند و در اجراي دستور مقام قضايي از اين منزل با رعايت قوانين و موازين شرعي بازرسي به عمل آوردند.

در ادامه اكيپ‌هاي عملياتي در بازرسي از اين محل 13 تخته فرش ماشيني، دو دستگاه تلويزيون، يك دستگاه ال سي دي، تعدادي كيف زنانه، 13عدد گوشي موبايل، هشت عدد پايپ مخصوص استعمال موادمخدر، دوتخته پارچه، شش قطعه روفرشي، دو عدد انواع ديگ‌هاي آلومينيومي و چند اقلام خرده را كشف و ضبط و اين زن را نيز دستگير كردند.

متهم پس از دستگيري در بازجويي‌ها و بازسازي صحنه در تحقيقات پليسي مدعي شده زماني كه شهروندان به پيشواز سال نو مي‌رفتند فرصت را مغتنم شمرده وبا يك دستگاه پژو405 متعلق به خودش و با همدستي شخصي با هويت معلوم اقدام به سرقت اموال مردمي كرده است.

به گزارش ايسنا، تاكنون شش نفر از مالباختگان شناسائي و اموال مسروقه به آنان عودت داده شده و كارآگاهان نيز هم اينكه درصدد شناسايي مالباختگان و همدست متهم هستند.
                    



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.